perjantai 9. elokuuta 2013

Yö postailua

Moi kaikille.

Kirjotan nyt taas pitkästä aikaa ku ei oo oikeesti tehny mieli kirjotella ja oon välillä miettiny että poistaisin blogin, mutta en oo sit kummiskaa poistanu. Mut oon aatellu että tekisin uuden blogin.
No mutta kerron nyt tekemisiä ja kuulumisia ja sillee.

2 yön päästä alkaa jo koulut, ärsyttää koska ei jaksais taas niitä läksyjä ja nyt niitä tulee paljon enemmän ku ala-asteella. Eli meen siis 7 luokalle.

Oon ollu kavereitten kans, käyny matkuksessa, ollu mökillä ja tietysti uinu ja tällästä.
Tänään kävin kaupungilla ja matkuksessa, ja kaupungilta en ostanu mitää, mut matkuksesta ostin:

-Terottimen koulua varten
-Farkut ( H&M) 14.95€ / alennus
-Topin ( Ginatrigot ) 3.00€ / alennus
-Kengät ( H&M ) 14.95€
-Laukku ( laukkukeskus ) 27.95€

Laitan joku päivä kuvat noista ostoksista.

Ja nyt ehkä 2 tuntia sit tultiin Chanttalin kans meille, ja ollaan kuuneltu musikkia ja tehtiin napakorut..
Mä tein Chanttalille ja mä tein ite itelleni. Kivat näistä tuli :) Laitan kuvia meistä toho alle.

Mutta nyt kuunellaa musikkia ja kohta se lähtee kotii, ja mä pesen meikit ja sit meen nukkumaan.


  


                                                                    - Milla

1 kommentti: